Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

بیمه یکی از مصادیق مهم پدافند غیرعامل در خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به اهمیت بیمه بخش کشاورزی گفت: بیمه یکی از مصادیق مهم پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی است.

بیمه یکی از مصادیق مهم پدافند غیرعامل در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه پدافند لیر عامل با موضوع جنگ سایبری اظهار کرد: پدافند غیر عامل یکی از فعالیتهای مهمی است که با توجه به شرایط کنونی در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر برنامه‌ریزی برای پیشگیری و تاب‌آوری تاکید کرد و افرود: عرصه وزارت جهاد کشاورزی بزرگترین عرصه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

امیری زاده در ادامه ضمن اشاره به تاکید و‌حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به موضوع پدافند غیرعامل تصریح کرد: در حوزه کاری ما که در زمینه امنیت غذایی فعالیت می‌کنیم این بحث از حساسیت بالایی برخوردار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین یادآور شد: اطلاع‌رسانی بهمگام و درست به بهره‌برداران از مهمترین مسائل پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یکی از ضروریات جامعه ماست گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی، پدافند غیرعامل یک عامل بازدارنده محسوب می‌شود.

امیری زاده با بیان این مطلب که پدافند غیرعامل یک ضرورت واجب است اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌های بحران خیز کشور محسوب شده و مخاطراتی که در بخش کشاورزی این استان وجود دلرد نیز بسیار وسیع است که باید تلاش کنیم با اطلاع رسانی بهنگام به بهره برداران بتوانیم امادگی لازم برای مواجهه با این مخاطرات را داشته باشیم.

وی گفت: پدافند غیرعامل برای خوزستان به عنوان مرکز ثغل کشاورزی کشور و‌نقطه امید نظام بسیار ضروری است. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به تنوع بیمه در استان، بیمه را یکی از مصادیق مهم پدافند غیرعامل برشمرد.

امیری زاده در خاتمه با بیان این‌مطلب که تولید و عرضه محصول سالم از وظایف مهم سازمان جهاد کشاورزی خوزستان محسوب می‌شود گفت: در کنار هر فعالیت اقتصادی مخاطراتی وجود دارد و هرچه عرصه این فعالیت بزرگتر باشد نیاز به وجود پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت بیشتر احساس می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید