Iranian Agriculture News Agency

در استان خوزستان صادر شد؛

صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی، حاصل اجرای طرح های کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، گفت: در اجرای طرح‌های رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی نیازمند تعامل هستیم.

صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی، حاصل اجرای طرح های کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمدرضا میان آب مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در دومین جلسه هماهنگی و ابلاغ ١٠ پلاک در ٩ شهرستان استان جهت صدور اسناد مالکیت تک برگ اراضی کشاورزی که با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان برگزار شد، بیان کرد: اجرای مفاد توافقنامه مورخ ۹۹/۱/۱۷ فی مابین سازمان امور اراضی  و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مستلزم معرفی حداقل یک پلاک جهت شروع عملیات صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی در هر یک از شهرستان‌های تابعه است .

وی ضمن اشاره به صرف هزینه، وقت و زحمات زیاد در اجرای طرح‌های رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی، گفت : لازمه رسیدن به یکی از اهداف مهم این دو طرح که همان صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی است، تلاش مضاعف و ایجاد تعامل و همکاری جهت رفع موانع و مشکلات موجود می باشد .

میان آب در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ایجاد شفافیت و سلامت اداری، حفظ سلامت ارباب رجوع و کارکنان و تسریع در امور، استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و کاهش حضور ارباب رجوع در ستاد استان ضروری می باشد.

در ادامه این جلسه محمدرضا حقیقت مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه اجرای طرح صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی یکی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: استان خوزستان یکی از استان های توانمند کشور در حوزه کشاورزی است که جهت حفظ مقام و جایگاه استان لازم است تحقق اهداف و برنامه های تکلیفی وزارت متبوع در اولویت کاری مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها قرار گیرد .

محمدرضا حقیقت ادامه داد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آمادگی خود را جهت همکاری در طرح صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی اعلام نموده است و از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها خواست با تعامل و اهتمام ویژه و انجام اقدامات ترویجی جهت ترغیب کشاورزان نسبت به انجام این مهم اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید