Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

آموزش و اطلاع‌رسانی از ارکان اساسی در زمینه اقدامات پیشگیرانه

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به اهمیت ویژه پدیده تغییر اقلیم و افزایش وقوع مخاطرات اقلیمی گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی از ارکان مهم و اساسی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه محسوب می‌شود.

آموزش و اطلاع‌رسانی از ارکان اساسی در زمینه اقدامات پیشگیرانه

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تاکید بر استمرار و‌مدون بودن این جلسات با توجه به اهمیت موضوع گفت: خوزستان یکی از پرمخاطره‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به وسعت عرصه کشاورزی استان افزود: خوزستان استانی است که می‌توان گفت تمام بلایای طبیعی و گاها به صورت همزمان را در خود دارد.

امیری زاده بر توجه به توصیه‌ها در زمینه اقدامات پیشگیرانه تاکید و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و بهنگام، توصیه‌های ترویجی و تحقیقاتی در این زمینه از جمله اقدامات مهم در این زمینه محسوب می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر تشکیل این جلسات در شهرستان‌ها به صورت متناظر تاکید و بیان کرد: شهرستان‌ها عرصه‌های اجرای خروجی این جلسات هستند.

وی ضمن اشاره به اهمیت ویژه پدیده تغییر اقلیم و افزایش وقوع مخاطرات اقلیمی گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی از ارکان مهم و اساسی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه محسوب می‌شود.

امیری زاده در خاتمه با بیان این‌مطلب که اطلاع‌رسانی لازمه کار ماست گفت: با اطلاع‌رسانی و آموزش می‌توان کشاورزان و بهره‌برداران را از نقاط ضعف و مخاطرات مطلع کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید