Iranian Agriculture News Agency

میان آب:

آغاز صدور سند تک برگی برای اراضی غیرملی در 9 شهرستان استان خوزستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از آغاز عملی اقدامات صدور سند تک برگی برای اراضی غیر ملی در ۲۰ پلاک از ۹ شهرستان استان خبر داد.

آغاز صدور سند تک برگی برای اراضی غیرملی در 9 شهرستان استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمدرضا میان آب مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هماهنگی و ابلاغ 20 پلاک در 9 شهرستان استان که با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان برگزار شد ضمن اشاره به اتمام اعتبار اسناد دفترچه‌ای مالکین اراضی کشاورزی از ابتدای سال ۹۹، گفت: صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی، یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده، که انجام این مهم جدیت و تلاش همکاران را در راستای اجرایی کردن توافقات فی مابین سازمان امور اراضی کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دستیابی به این اهداف می‌طلبد .

وی در ادامه تصریح کرد: صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی مستلزم به توجیه مالکان و بهره برداران و تنویر افکار ایشان از طریق اقدامات ترویجی و اطلاع رسانی می باشد که در این راستا اقداماتی نظیر برگزاری جلسات ترویجی – توجیهی انجام گردیده که این فعالیت‌ها نیازمند تداوم بیشتر است .

میان آب در ادامه کاهش پرونده‌های دعاوی در مراجع قضایی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی و اختلافی و تثبیت ششدانگ مالکیت اراضی کشاورزی را از جمله دستاوردهای اجرای طرح صدور اسناد مالکیت تک برگ برشمرد .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در روند اجرای طرح، امکان صدور سند برای پلاک‌هایی که عملیات رفع تداخلات اراضی ملی و غیر ملی و کاداستر در آنها به پایان رسیده است فراهم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید