Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

پژوهش در بخش کشاورزی حلقه اتصال بی نهایت به تولید است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۲۵ آذر روز پژوهش را گرامی داشت.

پژوهش در بخش کشاورزی حلقه اتصال بی نهایت به تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی 25 آذر روز پژوهش را گرامی داشت.

در متن پیام وی آمده است:

پروردگار یکتا را حمد و سپاس که کارنامه پژوهشی بخش کشاورزی استان خوزستان با وجود موسسات، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی متعدد و متنوع بس وزین و پربار است، آنگونه که امروز با عملکردهای قابل توجه و حتی منحصر به فرد، ایستاده بر جایگاه نخست تولیدات کشاورزی کشور پهناورمان هستیم.

این امر مرهون تلاش، دانش و تخصص محققان گرامی است که نه تنها در بخش کشاورزی استان که در میهن عزیزمان نیز، افتخار و اقتدار آفریده و جهش تولید و امنیت غذایی را رقم زده‌اند.

بدین سان افق و چشم انداز روشنی برای سال های پیش رو نیز رقم خواهد خورد که این موضوع از سیاست‌های کلیدی سازمان متبوع می باشد.

اینجانب این روز مهم را حضور تمامی پژوهشگران  خستگی ناپذیر، به ویژه در بخش کشاورزی استان و همچنین خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک عرض نموده، از درگاه باریتعالی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) برایشان طلب سعادت، سلامت و توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانه "مدظله العالی”در گام دوم انقلاب، مردم فهیم ایران اسلامی و استان زرخیز خوزستان دارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید