Iranian Agriculture News Agency

سرمایه‌گذاری دیمه رامهرمز در راستای تلاش برای جهش تولید

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، جلسه تعیین تکلیف پروژه اراضی دیمه رامهرمز برگزار شد.

سرمایه‌گذاری دیمه رامهرمز در راستای تلاش برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه تعیین تکلیف پروژه اراضی دیمه رامهرمز که با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر، فرماندار و امام جمعه شهرستان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، معاونان و مدیران ستادی و مدیرعامل و نمایندگان شرکت سرمایه گذار در سازمان برگزار شد اظهار کرد: هر طرح و موضوع کشاورزی دارای یک نظام بهره برداری با ویژگی های های نظم، امنیت و پشتوانه است، که نظارت دقیق بر اجرای آن نیز دارای ضرورت ویژه است.

امیری زاده در ادامه تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در زمینه ایجاد امنیت و پشتوانه ضمن داشتن تجربه و توان با استفاده از نیروهای مجرب در شهرستانها و ستاد یاریگر سرمایه گذاران این طرح خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین بر بررسی و پیگیری مجدانه مشکلات این پروژه از طریق بانک کشاورزی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تاکید و عنوان کرد: ظرف مدت یک هفته برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه توسط شرکت سرمایه گذار به سازمان اعلام شود.

خدارحم امیری زاده در ادامه اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای پرداخت تسهیلات جهت این پروژه هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید