Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده عنوان کرد:

انجام وظیفه در قبال مردم، مصداق بارز عبادت و ایثارگری

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مسئولیت اعضای کارگروه پدافند غیرعامل را در وقابل مردم بسیار حساس و سنگین دانست و تصریح کرد: وظیفه و مسئولیت ما در قبال مردم مصداق بارز یک عبادت و ایثارگری است.

انجام وظیفه در قبال مردم، مصداق بارز عبادت و ایثارگری

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل گفت: یکی از ضروریات انکارناپذیر و ضروری در کل دنیا پدافند غیرعامل می باشد که یکی از  نمونه‌های بارز فعالیت آن مقابله با ویروس کرونا بوده و برای اطمینان خاطر و اعتماد و جلوگیری از بروز حوادث باید پدافند غیر عامل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل ضامن سلامت، موفقیت و پیشرفت هر کشوری است افزود: میزان اهمیت دادن به پدافند غیرعامل به فرهنگ جامعه بر می‌گردد.

امیری زاده در ادامه تصرح کرد: زمانی که پدافند غیر عامل مانند شیوع کرونا عمومی و همه گیر شود همه دستگاه‌ها باید در آن مشارکت داشته باشند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه این سازمان  یکی از بزرگترین سازمان های کشور است اظهار داشت: بیش از 190 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان مشغول به فعالیت هستند و در طول سه فصل کشت های مختلفی در استان صورت می گیرد و مراجعات به این سازمان نسبت به سازمان های دیگر به مراتب بیشتر است.

وی مسئولیت اعضای کارگروه پدافند غیرعامل را بسیار حساس و سنگین دانست و تصریح نمود: وظیفه و مسئولیت ما در قبال مردم مانند یک عبادت و ایثارگری است.

در این جلسه همچنین به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد کرونا در سازمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون اشاره شد که از جمله آن می‌توان به ضد عفونی و سمپاشی در سازمان به وسیله دستگاه سم پاش دامپزشکی، نصب دستگا ههای الکل پاش پدالی و دستی، ارائه میز خدمت ،نصب بر چسب بر روی صندلی های واقع در سالن های سازمان، توزیع ماسک و دستکش در چند نوبت، استفاده از لیوان یکبار مصرف، انتشار بنرها و مطالب آموزشی در سالن ها و از طریق اتوماسیون و … اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید