Iranian Agriculture News Agency

امیری‌زاده:

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری هدفمند در بخش کشاورزی خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری هدفمند در بخش کشاورزی از تشکیل کار گروهی برای هدایت و حمایت سرمایه گذاران در سازمان خبر داد.

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری هدفمند در بخش کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جواد سلطانی کاظمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در کارگروه فنی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: سرمایه‌گذاری موتور محرکه هر بخش اقتصادی و به خصوص کشاورزی است که به صورت خرد، متوسط و کلان صورت می گیرد.

وی افزود: با تدابیر ریاست سازمان کار گروهی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل موثر در زمینه سرمایه گذاری جهت حل مشکلات سرمایه گذاران تشکیل شد.

سلطانی کاظمی در ادامه تصریح کرد: هدف از تشکیل این کار گروه سهولت و کمک به سرمایه‌گذار در جهت پیاده کردن اهداف در بخش کشاورزی است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از وجود کمیته هایی برای تدوین برنامه‌های شهرستانی جهت هدفمند کردن این فعالیت‌ها خبر داد و اضافه کرد: پس از بررسی شهرستان‌ها، شهرستان اندیمشک دارای ۵۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان با اشتغال ۷ هزار و ۶۸۰ نفر ،شوش ۳۹ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وبا اشتغالزایی ۸ هزار و ۵۷۰ نفر ،گتوند یک هزار و ۴۲ پروژه با یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار و با اشتغالزایی ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و هندیجان ۲۲ پروژه با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و با اشتغالزایی ۶هزار و ۲۵۰ نفر برای سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: در نتیجه این پروژه‌ها تولیدات دامی ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و به موازنه تولید و مصرف خواهیم رسید.

خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گفت: سرمایه گذاری باید هدایت شده باشد و این کار گروه برای هدایت و حمایت سرمایه گذاران تشکیل شده است.

خدارحم امیری زاده افزود: کشاورزی عرصه وسیعی است که تشنه و منتظر سرمایه گذاری است و در کوتاه و بلند مدت نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت البته سرمایه گذار نیز خود باید جدی و پای کار باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید