Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی نژاد خبر داد:

کمک 300میلیونی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در طرح مواسات

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همزمان با دهه کرامت گفت: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با حضوری پرشور در طرح مواسات ضمن تاسی از شیوه امامان معصوم ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا کردند.‌

کمک 300میلیونی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در طرح مواسات

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تبریک میلاد باسعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و فرارسیدن دهه کرامت گفت: کرامت یکی از ویژگیهای بارز شخصیتی و والای انسان است که پیامبران وائمه معصوم همواره برترین الگو در کرامت انسانی بوده‌اند.

وی افزود: از یکم ذی القعده که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است تا یازدهم ذی القعده که همزمان با میلاد امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است، دهه کرامت نامگذاری شده است.

کریمی نژاد در ادامه تصریح کرد: مردم شریف ایران همواره در شرایط سخت در کنار یکدیگر بوده‌ و خواهران و برادران خود را مورد حمایت قرار داده‌اند .

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان خانواده‌هایی دچار آسیب شده و امرار معاش آنها با مشکل روبرو شد و این مهم سبب شد بار دیگر هموطنان عزیز با الگو گرفتن از امامان معصوم به یاری افراد آسیب دیده از کرونا بشتابند.

رئیس اداره روابط عمومی در ادامه گفت: در این میان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و ادارات کل تابعه نیز با شرکت در طرح مواسات، یکصد بسته ۳۰۰ هزار تومانی را به برادران و خواهران هم استانی خود هدیه کرده تا سهمی ناچیز در رفع مشکلات معیشتی آنان داشته باشند.

ژاله کریمی نژاد در خاتمه با آرزوی شکست هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا بیان کرد: ما تا آخرین لحظه ضمن همدردی با افراد آسیب دیده از این بیماری در کمک و یاری رسانی به  هم وطنان خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید