Iranian Agriculture News Agency

در جلسه ستاد مقابله با کرونا عنوان شد:

سلامت ارباب رجوع و همکاران، اولویت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر رسیدگی به امور ارباب رجوع با رعایت نکات بهداشتی و سلامت همکاران تاکید کرد و گفت: مقابله با ویروس کرونا یکی از اولویت‌های سازمان بوده و به عنوان امری مهم در دستور کار قرار دارد.

سلامت ارباب رجوع و همکاران، اولویت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

به خبرنگار ایانا در خوزستان، جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، ژاله کریمی نژاد دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.

ژاله کریمی نژاد رییس روابط عمومی و دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه مقابله با این بیماری منحوس باید جهادگونه صورت گیرد گفت: با تلاش اعضای ستاد برخی از مصوبات جلسات قبل از جمله نصب کاور محافظتی، برگزاری میز خدمت و همچنین تاکید بر حضور ارباب رجوع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی شد.

وی به ضدعفونی سازمان حتی پس از ساعت اداری و روزهای تعطیل اشاره و تصریح کرد: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا مواد شوینده و الکل در سازمان جهت ارباب رجوع و کارکنان استفاده شد.

خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: سستی در مقابله با بیماری کووید ۱۹ جایز نیست و این تیم باید به صورت عملیاتی و هماهنگ عمل کند.

وی افزود: ما در برابر همه تعهدات صورت گرفته و مصوبات مسئول هستیم و باید این موضوع را مدیریت کنیم.

امیری زاده با اشاره به اهمیت و اولویت مقابله با این بیماری در شرایط موجود اضافه کرد: باید به امور ارباب رجوع با نهایت تکریم و احترام ضمن رعایت نکات بهداشتی رسیدگی شود، همچنین رسیدگی به کارکنان مبتلا به کرونا و پیگیری حال آنان نیز نباید فراموش شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پایان تصریح نمود: هیچ کم کاری در جهت مقابله با این بیماری نباید صورت گیرد و شرایط نباید فرسایشی شود بلکه با همان جدیت و قدرت مقابله با آن باید انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید