Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفتمین روز از هفته جهاد کشاورزی عنوان شد:

خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند

مسئول اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال امکان دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران مهیا نگردید و از این بابت از این عزیزان پوزش می‌طلبیم.

خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، سید طاهر موسوی صالحی مسئول اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال امکان دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مهیا نگردید و از این بابت از این عزیزان پوزش می‌طلبیم.

وی گفت: با توجه به فرازی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در حضور خانواده‌های ایثارگران با این مضمون " از قول من به آنان بگویید که من با تمام وجود به شما عشق‌‎ ‎‌می ورزم و شما را از دل و جان دوست دارم؛ و علاقه‌مندم که فرد فرد شما پرچمدار وفاداری برای ایثارگران و شهیدان‌‎ ‎‌خود باشید. کارنامۀ نورانی شهادت و جانبازی عزیزان شما‌‎ ‎‌گواه صادقی بر کسب بالاترین امتیازات و مدارج تحصیل معنوی آنان است که با مُهر‌‎ ‎‌رضایت خدا امضا شده است؛ و اما کارنامۀ شما در گرو تلاش و مجاهدت شماست.‌‎" از این بزرگواران و خانواده معزز آنها به دلیل عدم ملاقات عذرخواهی کرد.

وی افزود: هرساله در این ایام دیدارهایی با خانواده معظم شهدا، جانباز، آزادگان و رزمندگان انجام می‌شد که متاسفانه امسال با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع بیماری کرونا در استان این امر میسر نبوده و از آنجایی که بنا به فرمایش امام خمینی (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، از این بابت از تمامی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر پوزش میطلبیم که جهت حفظ سلامت آنان چندین ماه است امکان انجام دیدار حضوری وجود ندارد ولی به رغم تمامی مشکلات موجود خدمتگزاران آنان در سازمان جهاد کشاورزی همواره آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات از طریق تماس تلفنی می‌باشند.

در پایان از شما افتخار آفرینان ایران اسلامی کمال تقدیر و تشکر را دارم و از خدای منان سلامت روز افزرون را برایتان از درگاه باریتعالی مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید