Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

افزایش بهره‌وری و توسعه اقتصاد کشاورزی با رشد 100 درصدی خرید کلزا

مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اشاره به خرید 800 هزار تن گندم و بیش از 54 هزار تن کلزا از کشاورزان استان گفت: تعاون روستایی جهادگونه در راستای تحقق شعار جهش تولید وارد کارزار خرید محصولات کشاورزی شد تا بتواند با تمام عوامل خود یکی از بهترین سال ها را در زمینه خرید گندم و کلزا و انواع محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور پشت سر بگذارد.

افزایش بهره‌وری و توسعه اقتصاد کشاورزی با رشد 100 درصدی خرید کلزا

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: هر ساله منویات مقام معظم رهبری چراغ راه ما برای انجام کارهای بزرگ بوده که در این راستا مجموعه تعاون روستایی استان همچون سنوات گذشته با برنامه‌ریزی مناسب، همدلی و اتحاد تمام تلاش خود را برای رسیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری به کار گرفت.

وی بیان کرد: از این رو و از اواسط فروردین ماه سال جاری با عزمی راسخ وارد کارزار خرید کلزا و گندم دو محصول مهم و استراتژیک کشاورزی برای کشور شدیم و در این راستا از ابتدای فروردین تا 20 خرداد ماه موفق به خرید بیش از 800 هزار تن گندم و بیش از 54 هزار تن کلزا از کشاورزان استان شدیم که خوشبختانه امسال شاهد رشد 100 درصدی خرید کلزا توسط مدیریت تعاون روستایی بودیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در ادامه تصریح کرد: طبیعتاٌ رسالت مهم تعاون روستایی حمایت از بخش کشاورزی استان است که در این راستا علاوه بر خرید محصولاتی از جمله گندم و کلزا، خرید دیگر محصولات کشاورزی نیز در دستور کار این مدیریت است.

بنی فری در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم در مدیریت تعاون روستایی استان با برنامه‌ریزی‌های مناسب بتوانیم در خرید محصولات کشاورزی تا پایان سال نیز موفق عمل کرده و گامی بلند در جهت تحقق شعار جهش تولید برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید