Iranian Agriculture News Agency

در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی مطرح شد:

بالندگی درخت تنومند جهاد کشاورزی در بستر پروتکل‌های بهداشتی

با حضور مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بالندگی درخت تنومند جهاد کشاورزی در بستر پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد مشاور رئیس سازمان و رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی که با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد ضمن اشاره به شرایط موجود، شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در شرایط خاص فعلی و در جهت مقابله با بیماری کووید 19 استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و برنامه‌های آنلاین باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار اتقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی سابق افزود: همه ساله بنا به رسم دیرینه و حرمت به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در هفته جهاد کشاورزی برنامه‎های متنوعی از جمله افتتاح پروژه‌ها، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، دیدار با خانواده معظم شهدا و...... در دستور قرار می‌گرفت که امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که کشور و استان در آن قرار دارد دامنه انتخاب ما کوچکتر و محدودتر شده است اما بنا بر رسم هرساله ما مکلف به ارائه کارنامه‌ای از دستاوردهای یک ساله استان در این هفته هستیم.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه ظرف یک سال گذشته شاهد دستاوردها و فعالیت‌های شاخص و مطلوبی در بخش کشاورزی استان بودیم تصریح کرد: افتتاح پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های انجام شده، تولید کلیپ و زیرنویس، برپایی نمایشگاه‌های مجازی عکس، برگزاری نشست‌های تخصصی راهکارهای موثر در جهش تولید به صورت آنلاین را از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این هفته ذکر کرد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به شعار هفته جهاد کشاورزی سال 1399 عنوان کرد: امسال هفته جهاد کشاورزی با شعار "جهاد کشاورزی، جهش تولید، امنیت غذایی" نامگذاری شده است.

در ادامه این جلسه محمدرضا حقیقت مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز اظهار کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته باید با هماهنگی ستاد کرونای سازمان، با محوریت مقابله با کرونا ویروس و با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اجرا شود.

وی همچنین بر استفاده از فضای مجازی در راستای مقابله با شیوع بیماری کووید 19 تاکید کرد و افزود: تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته جهاد کشاورزی از جمله، افتتاح پروژه‌ها، کنفرانس‌ها مطبوعاتی، برگزاری نمایشگاه عکس و ... را می‌توان با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا کرد تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.  

حقیقت ضمن اشاره به دستورالعمل اجرایی ارسال شده از سوی وزارت متبوع اظهار کرد: سرلوحه فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برنامه‌های تدوین شده توسط وزارت است، اما با توجه به شرایط ویژه استان و شیوع بیماری کرونا باید تلاش کنیم برنامه‌های پیشنهادی را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی اجرا کرده و این برنامه‌ها را با دستورالعمل وزارتی تطبیق دهیم.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه بیان داشت: این ایام فرصت مناسبی است برای به نمایش گذاشتن تلاش‌ها و دستاوردهای یک ساله همکاران عزیز در تمام زیربخش‌های کشاورزی استان و در این راستا عملکرد مدیران و بهره‌برداران عزیز در زمینه تولید، در تحقق و دستیابی به شعار جهش تولید بسیار مهم خواهد بود.

لازم به یادآوری است، هفته جهاد کشاورزی از  21 خرداد آغاز و تا  27 خرداد ماه با شعار "جهاد کشاورزی، جهش تولید، امنیت غذایی" ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید