Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه نمونه و برتر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در استان

استاندار خوزستان با اهداء لوح سپاس از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به عنوان روابط عمومی نمونه و برتر استان تقدیر کرد.

کسب رتبه نمونه و برتر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در استان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسمی که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد با اهداء لوح سپاس از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به عنوان روابط عمومی نمونه و برتر استان تجلیل و تقدیر کرد.

شریعتی در این مراسم ضمن اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بخش کشاورزی استان اظهار کرد: از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به تولید بیش از 600 هزار تن برنج، کسب مقام نخست تولید گندم کشور در 8 سال پیاپی، افزایش چشمگیر تولید دانه روغنی کلزا نسبت به سال گذشته  و تبیین این موفقیت‌های چشمگیر توسط رئیس جمهور کشور در صحن علنی مجلس و کشور مالزی از استان اشاره کرد.

در متن تقدیر نامه استاندار خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی را در توسعه سیاسی،  اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند، روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی می‌باشد و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت‌های هنرمندانه روابط عمومی میسر می‌شود، هنر مردمداری و آگاهی‌بخشی و امید به جامعه زمینه‌ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات بی‌شائبه و صادقانه شما سپاسگزاری می‌نمایم، امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تعهد، تخصص و پشتکار در مسیر پرافتخار آگاهی‌رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه بیش از گذشته موفق باشید.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

اردیبهشت 99   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید