Iranian Agriculture News Agency

غلامرضا شریعتی:

ایجاد اشتغال برای بیش از 50 خوزستانی با افتتاح پروژه دامداری ۵۰۰ راسی گاومیش شیری

استاندار خوزستان ضمن اشاره به به افتتاح طرح دامداری 500 راسی اوام با پرورش ماهیان گرمابی گفت: امیدواریم با همت و تلاش در سال جهش تولید گام‌های موثری را در استان برداریم و بتوانیم فرمایش مقام‌معظم رهبری را محقق کنیم.

ایجاد اشتغال برای بیش از 50 خوزستانی با افتتاح پروژه دامداری ۵۰۰ راسی گاومیش شیری

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  در حاشیه افتتاح دامداری ۵۰۰ راسی گاومیش شیری توام با پرورش ماهیان گرمابی که امروز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در شهرستان کارون برگزار شد، اظهار کرد: این طرح توسط شرکت تعاونی صابرین کارون با اختصاص ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در این طرح پرورش گاومیش و آبزری پروری ماهیان گرمابی به صورت توامان اجرا می‌شود و سرمایه گذار نیز برای اجرای آن ۱۸میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قرار است در این پروژه از حوضچه‌های پرورش ماهی برای آبتنی گاومیش‌ها استفاده شود این در حالی است که حضور گاومیش ها در آب نیز به افزایش اکسیژن موجود در آب برای پرورش آبزیان کمک شایانی می‌کند.

شریعتی در ادامه عنوان کرد: از این طرح می‌توان به عنوان یک طرح بسیار ارزشمند در کشور نام برد که ظرفیت و زمینه را برای ایجاد اشتغال بیش از ۵۰ نفر‌ در استان مهیا می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش همه بخش‌ها در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نام گرفته است، بتوانیم گام‌های موثری را در استان و در راستای محقق کردن فرمایش رهبر فرزانه انقلاب برداریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید