Iranian Agriculture News Agency

کیخسرو پیام کیخسروچنگلوایی به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسداران، طلایه‌داران نهضت اباعبدالله (ع)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به تمامی پاسداران ایران اسلامی تبریک گفت.

پاسداران، طلایه‌داران نهضت اباعبدالله (ع)

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به تمامی پاسداران شریف ایران اسلامی که احیاگر جوهره عزتمندی و مردانگی برای تمامی انسان‌های بزرگ هستند تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

باسمه تعالی

اسطوره‌ها، ایثارگران، جان برکفان، پرچمداران اسلام ناب محمدی و طلایه‌داران نهضت اباعبدالله الحسین(ع)، *پاسداران شریف و عزیز* هستند که از بدو تاسیس سپاه پاسداران تا امروز مایه قوام و سرفرازی کیان مسلمین جهان، کشور عزیزمان ایران و تمامی ایرانیان غیور بوده و لرزه بر پیکر زبون دشمنان انداخته اند.

پاسدارانی که سلیمانی‌ها، شهدای مظلوم هور، ایثارگران، آزادگان و هزاران الگو و افتخار از دل آنها برخاسته‌اند تا امروز و هر روز تمامی هموطنان عزیزمان برخود ببالند و در سرتاسر گیتی سربلند و سرفراز قدم بردارند. امروز نیز در برنامه‌های مقابله با کرونا ویروس، باز هم این بزرگ‌مردان به میدان آمده‌اند تا در سنگر سلامت نیز در کنار ملت عزیز باشند.

اینجانب دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حضور فرد فرد پاسداران گرامی که احیاگر جوهره عزتمندی و مردانگی برای تمامی انسان‌های بزرگ هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم با عنایات حضرت حق در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) سلامت و موید بوده و همواره سبب خلق حماسه‌های غیرت، شرف و سربلندی مسلمین جهان و هم میهنان گرامیمان در سرتاسر کره خاکی‌ باشند.

کیخسرو چنگلوایی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

اردیبهشت۹۹

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید