Iranian Agriculture News Agency

پیمان فلسفی خبر داد:

اختصاص ۲ هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت 4 باب منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی در استان خوزستان گفت: ۲۰۰۰میلیون ریال اعتبار برای ساخت 4 باب منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان اختصاص یافته که امروز عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد.

اختصاص ۲ هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت 4 باب منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، پیمان فلسفی فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در سفر به استان خوزستان اظهار کرد: تقویت اهداف بخش کشاورزی از مهمترین برنامه‌هایی است که در حال حاضر در حوزه نمایندگی ولی فقیه و بسیج در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر استفاده از ظرفیت روحانیت جهت تقویت مدیران متعهد و دلسوز تاکید می کنند افزود: حدود ۳۰۰ روحانی کادری در وزارتخانه حضور دارند که کارهای فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، مشاوره و ... را انجام می‌دهند.

فلسفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۸۹۰ پایگاه مقاومت بسیج در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو وجود دارد اظهار داشت: از آنجا که وزارت جهاد کشاورزی جزو ۵ دستگاه ملی با کارکرد تخصصی است کانون تخصصی بسیجیان نیز در این وزارتخانه وجود دارد که ۱۱ هزار هسته تخصصی در استان‌ها دارد که فعالیت‌های تخصصی مربوط به بخش کشاورزی را رصد می‌کنند‌ و رئیس این کانون‌های تخصصی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج می‌باشد.

 فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی از ایجاد بانک اطلاعاتی کانون‌های تخصصی بخش کشاورزی خبر داد و تصریح نمود: از گروه جهادی حیدریون نیز در 5 آذر ماه سال جاری رونمایی شد و طبق فراخوان در هر پایگاه در استان ها 3 نفر عضو حیدریون هستند .

وی همچنین از ایجاد صندوق کارآفرینی برای فرزندان بسیجیان بخش کشاورزی مرکزی نیز خبر داد و اذعان داشت: مرکز فرماندهی و کنترل فعالیت‌های بخش کشاورزی به زودی راه اندازی خواهد شد که کار پایش، رصد و پیش‌آگاهی در بخش‌های مختلف کشاورزی را برعهده دارد.

فلسفی  ایجاد پایگاه‌های بسیج کشاورزان در مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دانست و گفت: یکی از برنامه‌های بسیج ساخت منازل در مناطق محروم و سیل زده بوده که یکی از اهداف اصلی سفر به استان خوزستان نیز همین مطلب است.

وی در ادامه افزود: در این راستا مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 4 باب منزل مسکونی در مناطق سیل زده تخصیص یافته که از امروز طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، جانشین فرمانده سپاه محمد رسول ا.. و رییس بسیج وزارت خانه ها و ادارات، عملیات ساخت این واحدهای مسکونی در استان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید