Iranian Agriculture News Agency

قاسمی نژاد عنوان کرد:

اعطای تسهیلات بلاعوض جهت خرید دستگاه‌های ریزدانه‌کار کلزا و کف کار اراضی شور در خوزستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از اعطایتسهیلات بلاعوض جهت خرید دستگاه‌های ریزدانه‌کار کلزا و کف کار اراضی شور به کشاورزان خوزستانی خبر داد.

اعطای تسهیلات بلاعوض جهت خرید دستگاه‌های ریزدانه‌کار کلزا و کف کار اراضی شور در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، محمد قاسمی‌نژاد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری از تعداد 30 دستگاه ریزدانه‌کار و کف کار تخصیص یافته به استان 25 دستگاه به کشاورزان تعلق گرفته که از این تعداد 2 دستگاه کف کار در استان جذب و 5 دستگاه دیگر در حال جذب می‌باشد.

وی ضمن اشاره به تسهیلات بلاعوض جهت خرید دستگاه‌های ریزدانه‌کارکلزا و کف کار اراضی شور اظهار کرد: یک هزار و 750 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات و تسهیلات دستگاه‌های تخصصی کشت کلزا جهت خرید این دستگاه‌ها به کشاورزان استان اعطا شده است.

قاسمی‌نژاد در ادامه افزود: دستگاه ریزدانه‌کار کلزا قابلیت کشت گیاهانی از جمله کلزا، کنجد، یونجه، و همچنین غلات و حبوبات را نیز دارا می‌باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پایان تصریح کرد: همچنین جهت توسعه مکانیزاسیون و فناوری‌های نوین در استان نیز 4 دستگاه کشت مستقیم غلات از طریق تسهیلات کم‌بهره با سود 4 درصد تا کنون جذب شده و 22 دستگاه دیگر نیز در حال جذب می‌باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید