Iranian Agriculture News Agency

ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز

رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول 60 متر و با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد ثبت شد.

ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران در حاشیه برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در اهواز که همزمان در 3 استان دیگر نیز برگزار شد گفت: از جمله برنامه‌های سازمان شیلات ایران در حوزه افزایش سرانه مصرف آبزیان تاکید بر برگزاری جشنواره غذاهای دریایی، تنوع بخشی محصولات فرآوری شده و آشنایی مردم با شیوه‌های پخت آبزیان به‌عنوان غذای سلامتی برای عموم شهروندان با مهیا کردن فضای فیزیکی بازار به شمار می‌رود.

عباس مختاری به ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز اشاره و اضافه کرد: این ساندویچ 60 متری با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد تهیه شده است و برای عموم شهروندان سرو می‌شود. امیدواریم این اقدامات ارزشمند در سایر نقاط کشور نیز الگو سازی شود.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره‌ها را علاوه بر فرهنگ سازی و ترویج مصرف آبزیان، اطمینان خاطر تولید کنندگان از داشتن یک بازار مطمئن برای محصولات شیلاتی عنوان کرد.

 این جشنواره با استقبال گسترده مردم اهواز و حضور مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور استان‌های سازمان شیلات ایران، جمعی از مسئولان استانی و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، مسابقه آشپزی، عرضه و فروش ماهی و نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید