Iranian Agriculture News Agency

آغاز طرح عملیاتی حافظ در آبهای دریایی خوزستان

سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان گفت: 4 فروند لنج صیادی در طرح حافظ درخوزستان توقیف شدند

آغاز طرح عملیاتی حافظ در آبهای دریایی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان،  کامران شریفی  سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: در راستای برخورد با تخلفات صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آبهای دریایی استان خوزستان، طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ با مشارکت همه پایگاه های تابعه این یگان در صیدگاه ها و زیستگاه های آبزیان در  آبهای ساحلی، سرزمینی و همجوار برنامه ریزی آغاز شده است.

کامران شریفی افزود: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله ی اجرا نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروند رود موفق شدند ۴ فروند لنج صیادی را توقیف و ۲۴ نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

وی یادآور شد: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده ۴ دستگاه ترال و حدود یکهزار و 400 کیلوگرم انواع محصولات دریایی (ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

 سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان  با بیان اینکه پرونده های تخلفات صیادی برای متهمان تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است، عنوان کرد: امید است در مراحل دیگر اجرای این طرح با متخلفان برخورد قاطعی صورت گرفته و منابع آبزی را بیش از پیش حفاظت و حراست نماییم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید