Iranian Agriculture News Agency

ثبات بازار شکر در خوزستان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: بیش از یک هزار تن شکر آماده توزیع در بازار است.

ثبات بازار شکر در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان گفت: 500 تن شکر جهت مصارف صنفی و صنعتی آماده توزیع در سطح استان می باشد همچنین بیش از 700 تن شکر برای مصارف خانوار استان در نظر گرفته شده است.

محمد نژادزاده افزود: این توزیع برای اطمینان از ثبات در بازار شکر می باشد چرا که بازار شکر در کشور و استان از ثبات خوبی برخوردار است و در صورت لزوم این ذخایر با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در زمینه شکر وجود ندارد اظهار داشت: تمام کارخانجات تولید شکر استان در حال عرضه شکر با قیمت مصوب 180 هزار ریال هستند.

نژادزاده ادامه داد: در راستای وظایف این سازمان در زمینه تنظیم بازار، اقلام مورد نیاز غذاخوری دانشگاه ها برای تأمین غذای دانشجویی با نرخ مصوب در حال تامین است و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با کارخانجات تولید روغن استان ، روغن مورد نیاز غذاخوری دانشگاه ها زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

وی در پایان به توزیع مرغ منجمد در سطح استان اشاره و تاکید کرد: قیمت هر کیلوگرم  مرغ منجمد 480 هزار ریال می باشد و این توزیع تا رسیدن قیمت مرغ کشتار روز به قیمت مصوب ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید