Iranian Agriculture News Agency

دیدار صمیمانه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی با کشاورز نمونه خوزستانی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان با کشاورز نمونه شهرستان رامشیر دیدار کرد.

دیدار صمیمانه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی با کشاورز نمونه خوزستانی

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، سرپرست سازمان با عبدالعلی پیرو کشاورز نمونه گندم کار پیشرو روستای بویره شهرستان رامشیر دیدار کرد.

سید رحمت ا... پریچهر در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر از ایشان و همه کشاورزان استان،کشاورزان را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی خطاب کرد و گفت:کشاورزان مشاوران ارشد مدیران در جهت اتخاذ تصمیمات درست مدیریتی در جنگ نابرابر اقتصادی هستند.

پریچهر افزود: کشاورزان و تولید کنندگان استان با همت و تلاش مضاعف و استفاده از روش‌های نوین کشت،عملیاتی کردن دانش و آموزش ها و استفاده از صنایع نوین موفق عمل کردند و استان خوزستان با انتخاب ۷۱ نمونه استانی و ۷ نمونه کشوری که نماینده تمام کشاورزان،تولید کنندگان و بهره برداران می باشند،توانستند جزو برترین های استانی و کشوری قرار گیرند.

شایان ذکر است، عبدالعلی پیرو کشاورز نمونه استانی با اجرای طرح ملی گندم بنیان در مزارع گندم خود در سطح ۶۰ هکتار و رعایت کلیه دستورالعمل های فنی و علمی توانست طی مدت دو سال عملکرد مزارع گندم خود را از ۳ تن در هکتار به ۷۸۰۰ کیلوگرم در هکتار ارتقاء بخشد و موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس طلایی از دست رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به عنوان گندمکار آبی نمونه کشوری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید