Iranian Agriculture News Agency

تشکیل ستاد اربعین حسینی در دامپزشکی خوزستان

ستاد اربعین حسینی در دامپزشکی استان تشکیل شد.

تشکیل ستاد اربعین حسینی در دامپزشکی  خوزستان

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مصطفی کنارکوهی مدیر کل دامپزشکی استان گفت: ستاد اربعین حسینی در دامپزشکی استان تشکیل و  اهم محورهای فعالیت برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی در مرز بین الملی چذابه  جهت اعضا ابلاغ شد.

مصطفی کنارکوهی افزود:  مهمترین برنامه‌های اجرایی را برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات استقبال با شکوه از زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، تفکیک و تقسیم کار بین اعضا و تبیین شرح وظایف اعضا، تدوین تقویم زمانی آغاز و پایان برنامه‌ها میزبانی از زائران عزیز، تنظیم محتوای فرهنگی و هدفمند نمودن برنامه‌ها به منظور بهره‌مندی از توانمندی و تجهیزات و امکانات آنها به منظور ارائه خدمات بهتر برشمرد.

وی  محورهای ارائه خدمات از جمله فرهنگی و تبلیغی، اسکان زائران گرامی، ارائه نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر پخت و پز و توزیع اطعام حسینی در پایانه مرزی چذابه و ارائه خدمات بهداشتی را از جمله فعالیت‌های این ستاد عنوان کرد.

کنار کوهی خاطر نشان کرد: موکب استان در مرز چذابه جهت اسکان و استراحت زوار اربعین حسینی آماده خدمت رسانی می شود و کارکنانی که مایل باشند می توانند نذورات خود را به این ستاد ارائه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید