Iranian Agriculture News Agency

محمدی:

امید بخشی و کارآمدی اولویت وزارت جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: کارآمدی و امیدوار بودن مدیران از شاخص ها و اولویت های مهم ما برای انتخاب مدیران است.

امید بخشی و کارآمدی اولویت وزارت جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، در مراسمی با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، معاون توسعه  مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و سایر معاونین و مدیران آیین تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

معاون توسعه  مدیریت و منابع وزارت در این مراسم گفت: بخشی از امنیت ملی کشور در دست 62 هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزی و 4 و نیم میلیون نفر کشاورز است.

هوشنگ محمدی افزود: شعار وزیر جهاد کشاورزی اقتدار غذایی است که به همراه اقتدار تکنولوژی که امروز در وزارت و دیگر عرصه ها در حال پیگیری است تحت عنوان دانش بنیان در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در اقتدار غذایی همه چیز مستتر می باشد اظهار داشت: ارزآوری، اشتغال پایدار ، ثروت آفرینی در دل اقتدار غذایی و به همراه تکنولوژی است.

محمدی تصریح نمود: باید فضا و رویه برای امنیت غذایی تغییر و تحول یابد و با روش جدید طراحی شود .

وی با بیان اینکه از 62 هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزی 9 هزار نفر ایثار گر هستند اضافه کرد: اگر تحول و توسعه کشاورزی را یک مثلث در نظر بگیریم فنی مهندسی، نهادهای مردمی و سرمایه سه رأس این مثلث هستند.

محمدی تصریح نمود: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارت خانه ای است که  در آن هم بخش دولتی و هم  بخش خصوصی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم نباید در پیچ و خم ادارات ما گم شوند گفت:عملکرد ما متبلور در تولید است اگر نتوانیم اعتماد عمومی را جلب نماییم کارها پیش نخواهد رفت.

محمدی اظهار داشت: طبق بیانات رییس جمهور اقتصاد روستاها و کشاورزی باید متحول شود باید تلاش کنیم مردم کنار ما باشند.

این مقام مسئول افزود: خوزستان کربلای ایران است و کشاورزی خوزستان قلب ایران ، بیش از 13 درصد محصولات کشاورزی کشور در استان خوزستان تولید می شود .

وی در پایان تصریح کرد: کارآمدی و امیدوار بودن مدیران از شاخص ها و اولویت های مهم ما برای انتخاب مدیران است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید