Iranian Agriculture News Agency

ذبح بیش از 4 هزار راس دام تحت نظارت دامپزشکی در خوزستان

در عید سعید قربان بیش از 4 هزار راس دام تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی در خوزستان ذبح شد.

ذبح بیش از 4 هزار راس دام تحت نظارت دامپزشکی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از  خوزستان، رئیس اداره بهداشت و نظارت دامپزشکی استان خوزستان گفت: بنا برآمار اخذ شده از ادارات دامپزشکی استان، 4 هزار و 700 راس دام تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی در روز عید سعید قربان در کشتارگاه های استان و مراکز از پیش تعیین شده ذبح شد.

عبدالله محمد حسنی اظهار داشت: نظارت بهداشتی بر ذبح دام در روز عید سعید قربان، توسط  اکیپ های دامپزشکی در اقصی نقاط استان انجام شد که این تعداد  شامل؛ 97 اکیپ ثابت و سیار  شامل؛ 35 بازرس بهداشتی دامپزشکی، 108 دامپزشک و 45 ناظر ذبح شرعی بودند.

وی تصریح نمود: استقبال شهروندان از ذبح دام قربانی در کشتارگاه‌های دام استان مطلوب بود که جا دارد تا از تمامی مسئولین محترم اجرایی و قضایی اعم از فرمانداران، شهرداران، دستگاه قضایی، مرکز بهداشت استان، جهادکشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، مسئولین کشتارگاه ها و ... نیز قدردانی شود.

محمدحسنی یادآور شد: طرح ترویجی بهداشتی هدایت کشتار دام قربانی به کشتارگاه های مجاز در سطح استان از سالیان قبل آغاز گردیده و تا سال جاری پیشرفت های مطلوبی داشته که ناشی از همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط و استقبال صمیمانه شهروندان و نیکوکاران بوده است و این مهم، گامی موثر در ارائه خدمات بهداشتی بهینه به مردم و به ویژه به محرومین و اقشار آسیب پذیر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید