Iranian Agriculture News Agency

جانبازان الگوهای زنده جامعه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:جانبازان الگوهای زنده هستند و افتخار آنها این است که الگویی چون حضرت ابوالفضل العباس (ع)دارند

جانبازان الگوهای زنده جامعه

به گزارش خبرنگار ایانا از  خوزستان، در مراسمی با حضور رئیس سازمان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان و جمعی از مدیران از جانبازان سازمان تجلیل شد.

رئیس سازمان در این مراسم با بیان اینکه همه ملت ایران ایثارگر هستند گفت: در هیچ جای دنیا مردمی را پیدا نخواهید کرد که مانند مردم ایران وفادار به کشورشان و همچنین ایثارگر باشند.

 خدا رحم امیری زاده افزود: جانبازان الگوهای زنده هستند و افتخار آنها این است که الگویی چون حضرت ابوالفضل العباس (ع)دارند که باید ادب ،اخلاق،ایثارگری وفداکاری را با الگو گرفتن از ایشان در خود پرورش دهیم.

وی اضافه کرد:علاوه بر شهدا ما محتاج شفاعت جانبازان نیز هستیم.

امیری زاده تصریح کرد: مایه افتخار است که در سازمان جهاد کشاورزی استان ۱۵ هزار رزمنده ، سه هزار نفر ایثارگر بازنشسته و ۱۵۶ نفر فرزند شهید و جانباز و ۲۷۸ جانباز وجود دارد.

در ادامه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان پس از درود فرستادن به جانبازان به نیابت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: اگر بخواهیم منزلت ماه رمضان را بیشتر درک کنیم باید در ایام ماه رجب و شعبان خود را برای مهمانی خوان نعمت الهی آماده کنیم.

در پایان مراسم از تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید