Iranian Agriculture News Agency

تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی خوزستان در عید نوروز و ماه رمضان

26 اکیپ ثابت و 27 اکیپ سیار در ایام نوروز و ماه رمضان کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان را انجام خواهند داد.

تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی خوزستان در عید نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، جلسه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان بصورت وبینار در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

مصطفی کنارکوهی افزود: برای تأمین ایمنی و امنیت غذایی شهروندان در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌‎های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‎های خام دامی تشدید می‎‌شود.

وی تصریح کرد: در طول این مدت کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در قالب اکیپ‌های‌ ویژه بهداشتی‌، نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‎های خام دامی، رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه‌ها و سردخانه‌ها را بر عهده دارند.

در ادامه جلسه، معاونت سلامت دامپزشکی با اهمیت قرار دادن این طرح در سطح استان اظهار داشت:  26 اکیپ ثابت و 27 اکیپ سیار، متشکل از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی و ناظرین شرعی استان اجرای این طرح را از تاریخ 14 اسفند لغایت 16 فروردین بر عهده خواهند داشت.

اسدی اضافه کرد: این فرآیند از سه بخش هماهنگی، برنامه عملیاتی و نتیجه عملکرد تشکیل  شده و موفقیت این طرح در گرو  ارتقا شاخص های بهداشتی و تامین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل برنامه می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید