Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 49 پروژه در بخش کشاورزی خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امروز ما به پیشرفت متحیرانه ای در زمینه های کشاورزی، صنعت، نظامی ،پزشکی و ... دست یافتیم در حالیکه هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رسیدن به پیشرفت است

افتتاح 49 پروژه در بخش کشاورزی خوزستان

.به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، رییس سازمان در نشست روشنگری با موضوع دستاوردهای انقلاب گفت: ایام الله دهه فجر تاریخ ماندگاری در انقلاب اسلامی بر جای گذاشت که یادآور جانفشانی ها و رشادت های کسانی است که در جریان انقلاب نقش داشتند

خدارحم امیری زاده افزود: این دهه بیانگر دستاودهای انقلاب اسلامی و معرفی این دستاوردها به جهان است.

وی اضافه کرد: با وجود موانعی که دشمن در مسیر پیشرفت کشور قرار داده اما کشور ایران توانست از این موانع عبود نماید و ما باید همانند همان روزهای اول انقلاب محکم و مستقل به حرکت خود ادامه دهیم .

امیری زاده ادامه داد: وظیفه ماست این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

وی تصریح نمود: هیچ کشوری در دنیا سراغ نخواهید داشت که همانند ایران در مقابل مستکبران و زورگویان ایستاده باشد و این به دلیل قدرت ایمان در وجود مسلمانان است و راه سعادت نیز در همین مسیر است.

امیری زاده اظهار داشت: امروز ما به پیشرفت متحیرانه ای در زمینه های کشاورزی، صنعت، نظامی ،پزشکی و ... دست یافتیم در حالیکه هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رسیدن به پیشرفت است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مقوله های مهم و اساسی هر کشور امنیت غذایی می باشد تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر ۴۹ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۶۴ نفر در حال افتتاح و به بهره برداری است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید