Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان خبر داد:

اجرای طرح ضربتی نظارت بر فرآورده های خام دامی خوزستان

در راستای طرح ضربتی نظارت بر کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی بالغ بر 3 هزار تن فرآورده خام دامی در خوزستان مورد بازدید و نظارت قرار گرفت.

اجرای طرح ضربتی نظارت بر فرآورده های خام دامی  خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: در راستای طرح ضربتی نظارت بر کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی ،کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی طی چهار روز بیش از 3 هزار تن فرآورده خام دامی در سطح استان را مورد رصد و پایش بهداشتی قرار دادند.

مصطفی کنار کوهی افزود: در این طرح ضربتی که از اهمیت اجرای مصوبات قرارگاه امنیت غذایی و وزارت جهاد کشاورزی بود  بالغ بر 550 واحد مراکز تولید،توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و کشتارگاههای دام و طیور در سطح استان توسط 180 بازرس ویژه دامپزشکی استان مورد بازرسی و رصد پایش قرار گرفتند.

وی، هدف از اجرای این طرح را نظارت عالی بر تولید، نگهداری و عرضه کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی مرتبط با استاندارهای روز سازمان دامپزشکی دانست.

کنارکوهی تصریح کرد:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی از قبیل عرضه گوشت قرمز بدون مهر و یا لیبل دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده بدون لیبل و مشخصات، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده بدون هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودرو‌های فاقد سردخانه و عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید و انقضاء و … مراتب را به ادارات دامپزشکی در سطح استان گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید