Iranian Agriculture News Agency

در پنجمین همایش ملی نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری رقم خورد؛

تقدیر از 8 بانوی روستایی کارآفرین خراسان شمالی

از 8 نفر از بانوان روستایی و عشایری پیشرو خراسان شمالی که موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایران گپ(طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده و استاندارد) شدند تجلیل شد.

تقدیر از 8 بانوی روستایی کارآفرین خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، در پنجمین همایش ملی نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار که با حضور معاون امور زنان ریاست جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی استانها که بصورت وبینار برگزار شد از 8 نفر از زنان روستایی کارآفرین این استان نیز تقدیر شد.

در این مراسم ضمن معرفی پروژه کسب و کار‌های خرد زنان روستایی و عشایری از 8 نفر از بانوان روستایی و عشایری پیشرو خراسان شمالی که موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایران گپ(طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده و استاندارد) شدند تجلیل شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در حاشیه این همایش گفت: پنجمین همایش ملی«نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار» با عنایت به نقش ارزشمند و جایگاه مهم زنان روستایی و عشایری در توسعه کشاورزی و امنیت غذایی کشورمان؛ و نیز به مناسبت گرامیداشت روز 15 اکتبر(23مهر) که در تقویم بین المللی به نام «روز جهانی زنان روستایی» نام گرفته است؛ برگزار شد.

 یوسفی گفت: زنان با داشتن توان و تجربه نقش تعیین کننده ای در فعالیتهای مختلف کشاورزی دارند و امروزه حضور موثر آنها در اقتصاد وتولید به وضوح آشکار و نمایانگر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید