Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نخستین جلسه کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

نخستین جلسه کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با عنایت به ابلاغ دستورالعمل اجرایی پدافند غیرعامل کشور در محل سالن کشاورز سازمان برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، در این جلسه دکتر یوسفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی بحث امنیت غذایی را با توجه به شرایط تحریمی کشور فوق العاده مهم ارزیابی کرد و  شرایط اقلیمی استان را مناسب تولید محصولات سالم و پاک دانست.

یوسفی تاکید کرد: در راستای هم افزایی و حفظ و صیانت از تولیدات بخش کشاورزی اعضای کارگروه پیشنهادات خود را با توجه به مخاطرات پدافندی  تدوین و به دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند.

نیک خواه مشاور رئیس سازمان در حوزه محیط زیست و امنیت غذا و دبیرکارگروه پدافند غیرعامل سازمان رصد و پایش تهدیدات زیستی، تشخیص تهدیدات بخش کشاورزی و بیماری های مشترک دام و انسان و ذخیره سازی، نگهداری و توزیع کالا های اساسی را از جمله وظایف این کارگروه اعلام کرد.

وی  تعامل، همکاری و هماهنگی لازم با سازمان پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی کشور را ضروری دانست و بر اجرای رزمایش های پدافند زیستی(دورمیزی و عملیاتی)بین مراکز ذی نقش در تامین امنیت غذایی تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید