Iranian Agriculture News Agency

جلسه برنامه‌ ریزی ستاد اربعین حسینی در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی

جلسه برنامه‌ ریزی ستاد اربعین حسینی در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با حضور کلیه اعضا برگزار شد. در محل سالن جلسات سازمان با حضور اعضاء تشکیل گردید.

جلسه برنامه‌ ریزی ستاد اربعین حسینی در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی در این جلسه با توجه به تاکید نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر جمع آوری کلیه کمک ها و نذورات همکاران در سازمان های جهاد کشاورزی ، ادارات کل ، شرکتها و دوایر وابسته و اعلام و واریز مبالغ جمع آوری شده  به مرکز  به صورت تجمیعی صورت پذیرد، مقرر گردیدکلیه ادارات کل، شرکتها و مراکز وابسته و جهاد کشاورزی شهرستانها ضمن اطلاع رسانی به همکاران زیر مجموعه و پیگیری لازم در این خصوص ، کمکهای نقدی و غیر نقدی همکاران را جمع آوری و به شماره حساب اعلامی واریز  کنند.

اطلاع رسانی در خصوص موضوع جمع آوری کمکها و نذورات و همچنین اعلام شماره حساب به کلیه همکاران و بهره برداران در سطح استان از طریق ارسال پیامک و طی نامه ای به مراکز خدمات جهاد کشاورزی جهت اطلاع رسانی به بهره برداران انجام پذیرد.

همچنین مقرر شد مدیران ادارات کل ، شرکتها ، مراکز وابسته ، معاونتها ، مدیران ستادی و شهرستانی اطلاع رسانی لازم  در خصوص موضوع جمع آوری کمکها و نذورات و همچنین اعلام شماره حساب به شرکت های تعاونی  اعم از دامدان ، کشاورزان، پیمانکاران و ... در حوزه کاری خود  را به هر طریق ممکن انجام دهند .

در این جلسه تاکید گردید مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و رابطین عقیدتی و فرهنگی و مسئولین روابط عمومی در ادارات کل ، شرکتها و مراکز و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به پیگیری و ترغیب همکاران جهت مشارکت در این امر خداپسندانه اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید