Iranian Agriculture News Agency

پیگیری مسائل ، مشکلات و پیشرفت فیزیکی مجتمع گلخانه ای دوین

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی به همراه دکتر قنبری معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی و مهندس عربی مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان در جلسه ای با حضور مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و معاون شرکت شهرکهای کشاورزی کشور، مسائل و مشکلات مجتمع گلخانه ای دوین شهرستان شیروان را پیگیری نمودند.

پیگیری مسائل ، مشکلات و پیشرفت فیزیکی مجتمع گلخانه ای دوین

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، یوسفی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی به همراه دکتر قنبری معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی و مهندس عربی مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان در جلسه ای با حضور مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و معاون شرکت شهرکهای کشاورزی کشور، مسائل و مشکلات مجتمع گلخانه ای دوین شهرستان شیروان را پیگیری کردند.

مجتمع گلخانه ای دوین از یکسال گذشته واگذار شده و درحال حاضر اقداماتی همچون تخصیص آب، اجرای خط انتقال آب، امتیاز برق و... انجام شده است.

با توجه به اینکه سال گذشته برای تکمیل این مجتمع تسهیلات ارزان قیمت مصوب گردید اما به دلیل مشکل تامین وثیقه موفق به دریافت تسهیلات نشدند در این جلسه هماهنگ گردید تسهیلات با نرخ ترجیهی برای این گلخانه درنظر گرفته شود تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.

همچنین مقرر گردید در بحث پرداخت تسهیلات به این مجتمع، استانداری ، جهاد کشاورزی، شرکت شهرکهای کشاورزی همکاری لازم را با بانک کشاورزی داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید