Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر

سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد. درمتن این بیانیه آمده است:

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی،

بسمه تعالی

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار و رشادت  شهیدان،استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت وشهامت و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره ) است که فرمودند : خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی و یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد.

سوم خردادماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و ما هرگز از یاد نمی بریم که استقلال و آزادی امروز ایران، حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری از حماسه های آنان است.

جهادگران عرصه تلاش و سازندگی استان خراسان شمالی، سالروز حماسه سازی سوم خرداد را  به ملت قهرمان و انقلابی ایران و تمام سربازان و محافظان این مرز و بوم و ارزشهای اسلامی تبریک و تهنیت گفته و  تجدید بیعت خود را  با آرمانهای والای  بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت و شهدا اعلام می کنند.

  روابط عمومی و اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید