Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز مهندس

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز مهندس را به تمامی جامعه مهندسین بخش کشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در این پیام آمده است: ‌

اندیشه ما ایرانی می سازد به عظمت نام "ایران"

نامگذاری پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

روز مهندس نمادی از دانش، کوشش، تجربه و خلاقیت است، تلاشی برای استفاده بهینه از نعمت های پروردگار با هدف خدمت به مردم شریف و شایسته ایران اسلامی.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و بدون شک دستیابی ایران اسلامی به قله‌های رفیع بالندگی و شکوفایی، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و متعهدانه مهندسانی است که همواره با عزمی جهادگونه در مسیر تعالی، ارتقاء وسربلندی کشور، قدم برداشته‌اند.

اینجانب در سال جهش تولید، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی، این روز پرافتخار را به همه همکاران گرامی و متعهد خود در استان و تلاشگران عرصه کشاورزی تبریک عرض می نمایم و در این روزهای سخت مقابله با کرونا، نبرد اقتصادی این عزیزان را ارج نهاده و سعادت و سلامت سلامت توفیق روز افزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و تعالی ایران عزیز  از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

                   عبداله یوسفی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید