Iranian Agriculture News Agency

برگزاری تبیین گفتمان ولایت فقیه در حوزه پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل(5-12 آبانماه)، در نخستین روز این هفته، تبیین گفتمان ولایت فقیه در حوزه پدافند غیرعامل با سخنرانی مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در محل نمازخانه سازمان برگزار شد.

برگزاری تبیین گفتمان ولایت فقیه در حوزه پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، غلامحسین مومن، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل گفت: ویژگی ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب شکوهمند اسلامی راه هرگونه سوء استفاده از منافع ملی را سلب نموده است، بنابراین عزم دشمنان برای از بین بردن اهداف ضد استعماری ایران چندین برابر شده و با تشکیل اتاق فکرها و تامین اعتبارهای عظیم و  طرحها و نقشه های جدید، ازبین بردن فرهنگ، هویت ملی و منابع ملی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: نقش مهم رهبری در شناخت دشمن، از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

مومن ضمن تاکید بر دشمن شناسی به عنوان وظیفه مستمر ملت ایران خاطرنشان کرد: به همان نسبت که دشمن روشهای خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده تر می کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیافزاییم و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی، اقتصادی و حفظ وحدت، چهره منحوس دشمن را در هر لباسی که هست شناسایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه"دشمن شناسی و هوشیاری در همه عرصه ها و حوزه ها نیاز است." ادامه داد:  امروز هیچ عرصه ای در جمهوری اسلامی نیست که در دستور کار دشمن نباشد بنابراین  باید آگاه و مراقب باشیم که با غفلت، آسیب های جدی به نظام اسلامی وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: هرچه پدافند عامل را تقویت کنیم به طور کامل تضمین کننده تحقق دفاع کامل یک کشور نیست و باید در کنار آن روی پدافند غیرعامل نیز سرمایه گذاری کرد.

مومن فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیرعامل را دو رکن اصلی برای مقابله با تهدیدات دشمن برشمرد و گفت: برای اشاعه فرهنگ خودمراقبتی و همچنین آموزش آن در جامعه نیازمند کار و عزم جدی هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تیزهوشی و درایت آحاد مردم و مسئولان، در کنار برنامه ریزی، آموزش و ترویج پدافند غیرعامل را عوامل موثر در مقابله با دشمنان دانست و بیان کرد: پدافند غیرعامل یکی از رکن های توسعه در کشور محسوب می شود که به جز همراهی مردم و مسئولان و داشتن اهتمام و احساس مسئولیت محقق نمی‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید