Iranian Agriculture News Agency

شیروان بیشترین بیمه‌شدگان روستایی زن را در خراسان شمالی دارد

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: میانگین بیمه شدگان زن شهرستان شیروان در این صندوق ۲۸ درصد است که این میزان در استان کمتر از ۲۲ درصد است.

شیروان بیشترین بیمه‌شدگان روستایی زن را در خراسان شمالی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمدرضا غلام‌زاده گفت:  از مجموع بیمه شدگان این صندوق در شیروان که ۱۰ هزار و ۸۱۵ نفراست بیش از ۲ هزار نفر خانم و مابقی آقا هستند.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد بیمه شدگان شیروان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: تعداد بیمه شدگان این صندوق سال گذشته ۳۶۰ نفر بود که در نیمه نخست امسال به ۵۵۰ نفر افزایش یافته است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی میانگین سنی بیمه شدگان را ۳۶ سال عنوان کرد و گفت: از نظر انتخاب سطح درآمدی این شهرستان پس از گرمه دومین منطقه استان با سطح درآمدی هشت است که ۶۰ درصد افراد این میزان سطح را انتخاب کرده اند.

غلام‌زاده با بیان اینکه میانگین انتخاب سطح درآمدی هشت در استان ۳۸ درصد است افزود: طبق دستورالعمل جدید تمامی زنان سرپرست خانوار، صنعتگران و قالیبافان که می خواهند از خدمت بیمه استفاده کنند سال اول تمام مبالغ توسط خود شخص و از سال های بعدی بخشی توسط فرد و بخشی توسط دولت پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید