Iranian Agriculture News Agency

کارخانه بزرگ خوراک دام بجنورد در هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد گفت: کارخانه خوراک دام پارس با ظرفیت تولید ۱۳۶ هزار تن خوراک آماده برای دام و طیور و آبزیان، طی هفته دولت در بجنورد افتتاح می‌شود.

کارخانه بزرگ خوراک دام بجنورد در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، یحیی رمضانی با اشاره به الزامات افتتاح پروژه‌های هفته دولت جهاد کشاورزی در مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: پروژه‌های شهرستان در ۲ بخش افتتاح و کلنگ زنی برنامه‌ریزی می‌شود و از ابتدای سال برنامه زمان‌بندی اجرایی برای همه پروژه‌های شهرستان تهیه‌شده  که با توجه به درصد پیشرفت فیزیکی، برخی از این پروژه‌ها برای هفته دولت هدف‌گذاری شده بود.

وی با تأکید بر عدم افتتاح پروژه‌ای پیش از تکمیل آن، افزود: کارشناسان و مسئولین واحدها نسبت به بررسی تمامی پروژه‌های پیشنهادی اهتمام ویژه‌ای به عمل می‌آورند تا از آمادگی کامل این پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم پس از افتتاح اطمینان حاصل شود.

مدیر جهاد کشاورزی بجنورد ادامه داد: هیچ پروژه‌ای تا قبل از رسیدن به مرحله ۱۰۰ درصد در برنامه افتتاح قرار نخواهد گرفت که ازجمله آنها، افتتاح کارخانه خوراک دام پارس با ظرفیت تولید ۱۳۶ هزار تن خوراک آماده برای دام و طیور و آبزیان است.

وی با تأکید بر لزوم برنامه زمان‌بندی برای پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت گفت: پروژه‌هایی که برای کلنگ زنی پیشنهاد می‌شوند باید دارای اعتبار مصوب و نقشه اجرایی و زمان‌بندی باشند تا پس از کلنگ زنی در مدت کوتاهی شاهد روی دادن اتفاقات مثبتی در این زمینه باشیم.

مهندس رمضانی مهم‌ترین پروژه کلنگ زنی جهاد کشاورزی بجنورد را آغاز عملیات اجرایی و احداث شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰ هکتاری در روستای لنگر نام برد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید