Iranian Agriculture News Agency

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی خبر داد؛

احیای رودخانه اترک لازمه توجه به اقتصاد کشاورزان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت : برای احیای رودخانه اترک باید به سمت انجام مطالعات علمی و بهینه سازی تصمیمات رفت تا کسی متضرر نشود.

احیای رودخانه اترک لازمه توجه به اقتصاد کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی  گفت: با هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها، خراسان شمالی در بحث مهار آب‌های سطحی و استفاده بهینه از نزولات آسمانی استانی پیشرو باشد.

وی افزود: باید راهکار‌های علمی جهت هدر رفت آب ارائه و برنامه ریزی‌های دقیقی انجام شود و برای رسیدن به این مسئله باید پژوهشگران، بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا شاهد تغییر روند باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: ما باید با هم افزایی و یاری در تصمیم سازی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی در کنار حفظ اکوسیستم محیط زیست امور را به درستی انجام دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت : نمی‌توان رودخانه اترک را احیا کرد، اما توجهی به معیشت و اقتصاد کشاورزان نداشت. اما باید به نتایج بهینه‌ای دست یافت اینکه چه نوع کشتی صورت گیرد نیازمند مطالعات علمی هستیم لذا دستگاه‌های متولی می‌توانند به ارائه پیشنهاد بپردازند حتی می‌توان از نظر خود کشاورزان نیز بهره برد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید