Iranian Agriculture News Agency

۵۹ پروژه کشاورزی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۵۹ پروژه در زیربخش‌های مختلف کشاورزی استان آماده بهره‌برداری شده که همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

۵۹ پروژه کشاورزی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، عبداله یوسفی گفت: میزان سرمایه گذاری و هزینه کرد برای اجرای این پروژه ها 595665 میلیون ریال است و با بهره برداری از آن برای ۲ هزار و ۴۱۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده و پنج هزار و ۷۰۴ خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی افزود: از این پروژه ها ۱۵ مورد مربوط به مصوبات سفر استانی هیات دولت در تابستان پارسال بوده است که مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۵ مورد از این پروژه ها شاخص است و با حضور مسوولان ملی و استانی افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: ۲ پروژه شاخص کارخانه تولید خوراک دام و طیور،  یک پروژه ۹۰۰ هکتاری آبیاری نوین در اسفراین و یک پروژه آبرسانی، تجهیز و نوسازی سد چری در فاروج است.

وی افزود: از مجموع این پروژه ها ۳۳ طرح مربوط به حوزه آب و خاک، ۱۰ مورد تولیدات دامی، ۱۲ مورد تولیدات گیاهی، سه پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی و یک پروژه کاداستر اراضی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همچنین در قالب این افتتاحیه ها دو طرح بزرگ تولید مرغ مادر در قالب تکمیل زنجیره تولید ایجاد شده که برای آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید