Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۹۵.۵ درصد بهای گندم کشاورزان خراسان شمالی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۵.۵ درصد بهای گندم کشاورزان استان به میزان ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت ۹۵.۵ درصد بهای گندم کشاورزان خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سیدجلال موسوی اظهار کرد: گندمکارانی که تا تاریخ ۱۱ مرداد ماه سال جاری به مراکز و کمیسیون های فعال در سطح استان محصول تحویل داده اند وجوه خود را به طور کامل دریافت کرده اند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار و ۳۲۱ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به صورت تضمینی در قالب ۲۱ هزار و ۱۵۷ محموله از تعداد هفت هزار و ۲۶۳ کشاورز در سطح استان خریداری شده است.

وی افزود: همچنین امسال سه هزار و ۲۵۷ تن کلزا از کشاورزان استان به ارزش ۱۴۹ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال خریداری شده است که تاکنون مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال به حساب آنان واریز شده است.

وی گفت: کلزاکارانی که تا تاریخ پنجم مردام ماه سال جاری به مراکز و کمیسیون‌های فعال در سطح استان کلزا تحویل داده اند  وجوه خود را به طور کامل دریافت کرده اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: بدین ترتیب تاکنون ۹۹.۷ درصد بهای محصول خریداری شده کلزاکاران استان نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید