Iranian Agriculture News Agency

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به همراه مشاور انتظامی سازمان ، معاونین و مدیران ستادی با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان خراسان شمالی، عبداله یوسفی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و انقلاب و تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، شهید بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش ، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ارتباط دستگاه قضایی استان با مردم و بخش مدیریت امور اراضی در سازمان جهاد کشاورزی را مثبت دانست و از زحمات متعهدانه و تشریک مساعی رییس دادگستری ، دادستانی و پرسنل دستگاه قضایی دراستان و شهرستانها در راستای اجرای وظایف محوله و حفاظت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در این راستا ضروری است تعامل و هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته بین مسئولان دادگستری و امور اراضی در خصوص حفاظت از اراضی و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان وجود داشته باشد.

یوسفی ضمن ارایه گزارش از توفیقات حاصله در امور اراضی استان بیان کرد: امور اراضی استان در بخش رفع تداخلات حایز رتبه دوم کشور است که به همت جهادگران در حوزه امور اراضی کسب شده است .

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تشکر و قدردانی از حضور ریاست سازمان جهادکشاورزی و هیات همراه تبریک هفته قوه قضائیه، آمادگی این نهاد را برای تسهیل و رفع مشکلات حقوقی و همچنین حمایت‌های قانونی در موضوع اراضی زراعی و حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با توجه به ضرورت یکپارچه سازی و تجمیع اراضی کشاورزی، از مساعدت و همکاری مسئولانه همکاران مدیریت اراضی استان به ویژه زحمات دکتر یوسفی در این زمینه تقدیر کرد .

وی گفت: ارتباط و تعامل موثر با قوه قضائیه و تسریع در صدور احکام و رسیدگی به دعاوی کیفری در حل مسائل و مشکلات مردم در زمینه حوزه کشاورزی بویژه امور اراضی بسیار موثر است.

حجت الاسلام جعفری حل مشکلات در حوزه های مختلف را نیازمند کارجهادی دانست و یکی از علت های پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس را حضور جهادی مسئولین و مردم عنوان کرد.

وی بر اهمیت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و رفع تداخلات  اراضی تأکید کرد و افزود: جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ممانعت از تضییع حقوق دولت و مردم امری ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید