Iranian Agriculture News Agency

برگزاری هم اندیشی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دهستان بدرانلو

سومین جلسه هم اندیشی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با هدف بررسی موانع و چالش های حوزه کشاورزی در دهستان بدرانلو با حضور فرماندار بجنورد، مدیر جهاد کشاورزی بجنورد و اعضای محترم دهیاری ها و شوراهای اسلامی دهستان بدرانلو برگزار شد.

برگزاری هم اندیشی فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دهستان بدرانلو

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، عوض زاده فرماندار بجنورد در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از پیگیری های مناسب در حوزه کشاورزی توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان کرد: رفع موانع ومشکلات کشاورزی و صنایع وابسته در این شهرستان همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده لذا فرمانداری شهرستان با تمام قوا آمادگی خود را در جهت رفع موانع حوزه کشاورزی و همکاری لازم در خصوص برگزاری جلسات مشترک با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و ادارات مربوطه اعلام میکند.

مدیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: در حال حاضر احداث شهرک گلخانه ای و توسعه کشت های گلخانه ای در شهرستان در اولویت اقدامات این مدیریت قرار دارد و گام های موثری در این خصوص برداشته شده است.

رمضانی همچنین از تهیه سند ۵ ساله کشاورزی شهرستان خبر داد و بیان کرد: اعضای محترم شوراهای اسلامی نسبت به شناسایی و ارائه پتانسیل ها و قابلیت های مناطق حوزه عمل خود به منظور برنامه ریزی دقیق همکاری لازم را بعمل آورند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ در حوزه کشاورزی قولنامه ای بودن زمین های کشاورزی می باشد گفت: به دلیل اهمیت این موضوع در سال جاری اعتبارات طرح های حدنگاری و کاداستر جهت سند دار کردن زمین های کشاورزی در شهرستان ۱۲ برابر افزایش یافته است.

رمضانی در ادامه به اهمیت اجرای سیستم های آبیاری نوین اشاره کرد  و گفت: تنها اعتبار در حوزه کشاورزی که به صورت نقد و در دسترس می باشد اعتبارات اجرای سیستم های نوین آبیاری می باشد لذا اجرا و توسعه این سیستم ها در سال ۹۹ در اولویت و دستور کار این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید