Iranian Agriculture News Agency

در نشست خبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی مطرح شد

رشد ۲۰درصدی تحویل گندم به مراکز خرید در سال جاری

نشست خبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی و ارائه گزارش دستاوردها و اقدامات انجام شده و با حضور معاونین و مدیران مستقل سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد.

رشد ۲۰درصدی تحویل گندم به مراکز خرید در سال جاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این نشست گفت: پیش بینی می شود امسال از سطح حدود ۱۵۰ هزار هکتار حدود ۲۰۰ هزار تن گندم به مراکز خرید تحویل داده شود که در مقایسه با سال زراعی گذشته از رشد ۲۰ درصدی برخوردار خواهد بود.

عبداله یوسفی گفت: پارسال کشاورزان این استان ۱۶۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز به مراکز خرید گندم تحویل داده بودند.

وی با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود ۶ هزار تن دانه روغنی کلزا نیز به مراکز خرید تحویل شود اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت تضمینی کلزا ۴۶ هزار ریال برای امسال تعیین شده است برآورد می شود که کشاورزان نسبت به تحویل این دانه روغنی استقبال نشان دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش به تغییر کاربری ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در اراضی کشاورزی نیز نیاز به سرپناهی است اما باید تمامی کشاورزان برای ساخت آن مجوز لازم را دریافت کنند تا منجر به تخریب نشود.

وی اظهار کرد: کشاورزانی که برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی مجوز لازم را نداشه باشند در مراحل شروع اخطار های لازم داده می شود که توسط دستگاه قضایی منجر به تخریب خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید