Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هماهنگی بررسی درخواست سرمایه گذاری انتقال فارم مرغ مادر تخمگذار در شهرستان گرمه

جلسه هماهنگی بررسی درخواست سرمایه گذاری انتقال فارم مرغ مادر تخمگذار(شرکت تولیدی مشهد جوجه) از خراسان رضوی به شهرستان گرمه با حضور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، معاون فرمانداری شهرستان گرمه و کلیه عوامل موثر در تصمیم گیری برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی بررسی درخواست سرمایه گذاری انتقال فارم مرغ مادر تخمگذار در شهرستان گرمه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در این جلسه  نسبت به بررسی درخواست شرکت تولیدی مشهد جوجه جهت راه اندازی واحد تولیدی با ظرفیت 660000 قطعه با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریال و بازدید گروهی از موقعیت های در نظر گرفته شده جهت واگذاری زمین محل اجرای پروژه اقدام شد.

یکی از مهمترین تنگناها و تهدیدهای اقتصادی و تولیدی استان خراسان شمالی و بخصوص در شهرستان گرمه نبود و یا عدم استقرار واحدهای صنعتی به ویژه صنایع بزرگ و مادر و صنایع تبدیلی کشاورزی و دامداری می باشد، این موضوع باعث بالا رفتن نرخ بیکاری و کمبود فرصت های شغلی و پایین آمدن نرخ بهره وری کشاورزی می شود.

شهرستان گرمه در حال حاضر دارای 5 واحد مرغداری گوشتی فعال با ظرفیت 182000 قطعه و تولید سالانه 1078 تن گوشت مرغ می باشد و دارای مناطق بکر و استعدادهای فراوان جهت سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی و امور دام و طیور است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید