Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342 بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهاردهم خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بزرگ‌ترین چهره تاریخ معاصر است، شخصیت بزرگی که با طهارت روح، قدرت و عظمت ایمانی خود، نهضت اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

حضرت امام خمینی (ره) با تکیه بر معنویات و اسلام ناب محمدی(ص) همچون رودی خروشان بپا خواست و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، نظامی که مبتنی بر تئوری ولایت مطلقه فقیه در چهارچوب مردم سالاری دینی بود پایه گذاری و بنیان نهاد.

قیام خونین 15 خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

پانزده خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و جهان معاصر و روزی است که ملت ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را علیه کفر و استکبار جهانی و استبداد داخلی آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی‌خواهان جهان ارائه کرد.

امروز در حالی  سی ویکمین ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) هویت اسلامی و مردمی انقلاب، حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده است.

جهادگران سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و رحلت جانسوز امام‌خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های امام‌خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق نموده و برای سایر مظلومین و مستضعفین جهان آرزوی پیروزی و رهایی از رژیم طاغوت دارد و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه هم استانی های عزیز دعوت می‌نمایند با حضور در مراسم محوری گرامیداشت این ایام ، نام و یاد شهدای انقلاب و امام بزرگوار را در دل‌های خویش زنده نگه‌دارند.

"روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی"

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید