Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان رسید و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدود و جلالی دوباره بخشید.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در این پیام آمده:

سپاس خداوند بزرگ را که توفیق نزدیکی به بارگاه هستی بخشش را در ماه مبارک رمضان در تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در این ماه؛ ماه تهذیب و تزکیه نفس در روزها و شب های قدرش بار دیگر به آرامش وصف ناشدنی و بی کران الهی دست یابیم.

این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‌ها و لبخندها، رحمت‌ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌ های افطار، لحظه ‌های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر، عید فطرت های پاک و خداجو، عید عبادت و اخوت را به پیشگاه حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ملت بزرگوار ایران و مسلمانان سراسر جهان و همه شما همکاران ارجمند و  خانواده محترمتان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید