Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌های پیش روی نماینده اسفراین در بخش کشاورزی

نماینده منتخب مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی، در اولین نشست مشترک خود با حضور در جمع مدیر ، معاونین و مسئولین واحدهای جهاد کشاورزی اسفراین و تبادل نظر ، استماع گزارش عملکرد و مشکلات پیش روی این مدیریت ،اولین گام در تحقق یکی از وعده های انتخاباتی خویش مبنی بر اولویت دهی به بخش کشاورزی و دامداری و توسعه مشاغل روستایی ،برداشت.

برنامه‌های پیش روی نماینده اسفراین در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، وی همچنین بر ضرورت تعامل و همکاری سازنده مسئولین دستگاههای اجرایی در کنار یکدیگر تاکید کرد و گفت: هدف اصلی مسئولین بایستی خدمت صادقانه به مردم باشد و با توجه به اهمیت بخش کشاورزی و معیشت بسیاری از مردم شهرستان از این طریق ، نگاه ویژه و حرکت جهادی در این بخش می طلبد.

نماینده منتخب مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکل آب کشاورزی از طریق رفع عیوب سد بیدواز،عملی کردن مراحل اجرایی سد گراتی،مدیریت آبهای رودخانه ای و مصرف بهینه آبهای موجود از طریق آبیاری نوین از اولویتهای کاری در ۴ سال پیش رو خواهد بود.

وی همچنین از تلاش برای وضع قوانین جدید برای اصلاح فرایند تسهیلات و نحوه تعامل بانکها با مردم خبر داد و ایجاد و احیای صنایع تکمیلی کشاورزی را از ضروریات فعلی شهرستان دانست.

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین نیز در این نشست به برخی از توانمندیها و ظرفیتهای بخش کشاورزی شهرستان بیان و مشکلات و گره های این حوزه که می تواند به دست نماینده محترم مجلس گشوده شود اشاره شد و مقرر شد در آینده نزدیک و به صورت دوره ای ، جلسات تخصصی برگزار و پیگیری ها وارد فاز جدید شود.

فائزه تاج آبادی گفت:برخی از مشکلات بخش کشاورزی از جمله علاج بخشی سد اسفراین،خریدهای تضمینی،نحوه واگذاری خدمات به بخش خصوصی و ... می تواند از طریق پیگیری اعتبارات، اصلاح و وضع قوانین جدید در مجلس شورای اسلامی گره گشا باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید