Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی

مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی، عبداله یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی ، امام جمعه بجنورد، مدیران کل دستگاههای اجرایی، معاونین و مدیران ستادی سازمان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قوچان و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها امروز یک شنبه 14 اردیبهشت در محل سالن کشاورز سازمان برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت:  روحانیت همیشه و همه جا پیشگام بوده است، بنابراین روحانیت در هر موقعیت و مسوولیتی که هست باید برای تمام کارکنان الگو باشد.

وی افزود: امروز پرداختن به امر معیشت مردم از مهم ترین وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و ما در خط مقدم قرار داریم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در کنار ترویج مسایل فنی بخش کشاورزی باید شاخصه ای برای کار و فعالیت ما باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز با اشاره به حضور مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در دستگاههای اجرایی گفت: یکی ازنعمتهایی که در نظام جمهوری اسلامی شاهد آن بودیم آمیختگی دیانت و سیاست است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که روحانیون در کنار مسئولین اجرایی قرار گرفتند تا سلامت مادی و معنوی هردو باهم تامین شود.

آیت ا... یعقوبی گفت: تودیع و معارفه ها به منزله نمایش توانمندی و ناتوانمندی نیست بلکه انتقال تجربیات از فردی به فرد دیگر است تا با دیدگاهها و تجربیات جدید باعث پیشرفت کارها شود.

یوسفی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار حجت الاسلام غلام نژاد گفت: بدون تردید جهادکشاورزی یکی از بازوان اصلی و قدرتمند انقلاب اسلامی است بنابراین حوزه ی نمایندگی ولی فقیه از نظر ما که در بخش اجرا انجام وظیفه می کنیم مسوولیت سنگین فرهنگ سازی و نشر و گسترش فرهنگ جهادی در جامعه ی مخاطب را بر عهده دارد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام غلام نژاد مسوول سابق حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز جهادکشاورزی را سربازان سازندگی و امنیت غذایی دانست و افزود: خداوند را شاکرم در این 10 سالی   که به عنوان خادم شما و جامعه ی کشاورزی استان بودم  حوزه ی نمایندگی ولی فقیه توانست به اهداف متعالی خود دست یافته و تعامل خوبی را با مخاطب برقرار کند.

وی گفت:  دغدغه ی دینداری و پایبندی به دین باید ملاک کار و زندگی ما باشد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام مومن مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ماحصل تجربه ی چندین ساله من این است که هیچ کار خوبی شکل نمی گیرد مگر با همراهی و همفکری و خرد جمعی.

وی افزود: امروز که توفیق حضور در جمع کارکنان جهادکشاورزی را دارم ضمن تشکر از حسن اعتمادی که به اینجانب شد تمام توان و تلاش خود را برای انجام بهتر امور و تامین امنیت غذایی و وظایف محوله با همت و همراهی همه ی عزیزان به کار خواهم بست.

در این مراسم از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام مومن به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی منصوب و از خدمات ارزنده حجت الاسلام علی غلام نژاد تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید