Iranian Agriculture News Agency

افزایش 119 نفری اعضای صندوق بیمه کشاورزی شیروان

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: عضویت شیروانی‌ها در نمایندگی این صندوق پارسال نسبت به سال ماقبل آن ۱۱۹ نفر افزایش یافت و به ۹۳۵ نفر رسید.

افزایش 119 نفری اعضای صندوق بیمه کشاورزی شیروان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، محمد غلام زاده با بیان اینکه از مجموع کل بیمه شدگان این صندوق در سال گذشته، ۲۷۸ نفر خانم بودند اظهار داشت: ۳۰ درصد بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزی، روستاییان و عشایر شیروان خانم هستد که میانگین کشوری بانوان در صندوق ۱۸ درصد است و این شهرستان در جذب بیمه بانوان بالاتر از میانگین استان و کشور است.

وی از راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا خبر داد و افزود: تمامی کشاورزانی که عضو این صندوق هستند چنانچه درگیر بیماری کرونا شوند با ارسال عدد ۵ به شماره ۳۰۰۰۲۷ تسهیلات و مساعدت هایی از سوی این صندوق به آنان اعطا می شود.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی با اشاره به افزایش حق بیمه صندوق در سال جاری گفت: اینک بالاترین سطح درآمدی برای هر فرد بیمه شده که سالانه باید پرداخت کند، هشت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال سهم و کمک دولت است و پایین ترین سطح پرداختی هر فرد سالانه، سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

به گفته وی در سال های اخیر میانگین سن عضویت در این صندوق کاهش یافته و از ۵۰ به ۳۵ سال رسیده است که البته بسیاری هم زیر ۳۰ ساله خود را بیمه کرده اند که نشان دهنده اعتماد آنان به صندوق است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید